| Poprzedni temat :: Następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
nano50 Nowy
|
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 5:56 pm Temat postu: Jak zdobyć V kategorie? |
|
|
|
Witam, jestem amatorskim graczem, jak widać bez kategorii.
Gram w szachy mniej więcej od jakiegoś roku(od czasu gdy dostałem się do reprezentacji szkoły). Wydaje mi się, że byłbym w stanie zdobyć takową licencję, lecz nie mam pojęcia jak.
Zadowoliłbym się odpowiedzią, w której pisałoby na jakiego rodzaju turnieje trzeba pojechać, jak to jest trudne dla amatora i kiedy będą organizowane takie turnieje na terenie podkarpacia...
PS: Jak często takie turnieje mają miejsce? |
|
| Powrót do góry |
|
adalbert68 Pion

|
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 6:20 pm Temat postu: |
|
|
|
Kłania się kolega GOOGLE  Turnieje odbywają się praktycznie ciągle. Poczytaj sobie jakie kategorie można zdobyć na jakich turniejach, np. tutaj: http://kolegiumszs.w.interia.pl/kategorie.htm |
|
| Powrót do góry |
|
nano50 Nowy
|
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 6:40 pm Temat postu: |
|
|
|
Dziękuję, ale co oznacza "rund dziennie"? Aby wyjść wyżej, bądź nie utracić jej będę musiał grać po 6 rund dziennie?-.-
PS: Kiedy i gdzie będą najbliższe zawody?(Jasło;p) |
|
| Powrót do góry |
|
Kaczmar Goniec

|
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 6:57 pm Temat postu: |
|
|
|
| nano50 napisał: | Dziękuję, ale co oznacza "rund dziennie"? Aby wyjść wyżej, bądź nie utracić jej będę musiał grać po 6 rund dziennie?-.-
|
Jest to maksymalna dopuszczalna liczba rund dziennie. Może być jedna, dwie, ..., sześć. Jeżeli będzie siedem to kategoria nie zostanie przyznana. |
|
| Powrót do góry |
|
adalbert68 Pion

|
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 7:26 pm Temat postu: |
|
|
|
| nano50 napisał: | Dziękuję, ale co oznacza "rund dziennie"? Aby wyjść wyżej, bądź nie utracić jej będę musiał grać po 6 rund dziennie?-.-
PS: Kiedy i gdzie będą najbliższe zawody?(Jasło;p) |
Tutaj masz informacje o turniejach:
http://www.chessarbiter.com/turnieje/turnieje.php
lub
http://www.kalendarz.siwik.pl/index.php