| Poprzedni temat :: Następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
jania Hetman

|
Wysłany: Sro Kwi 14, 2004 9:02 pm Temat postu: Forum na stronę www? |
|
|
|
Chciałbym dać na swoją stronę forum podobne do forum szachisty niestety nie znam się na Bhp . Dlatego pomyślałem że założę forum na http://www.me2.pl/dzial.php?d=mforum
Forum jest darmowe tylko nie można się rejestrować a martwię się oto że ktoś może się podszywać pod innych użytkowników  Co mam począć  _________________ "Czego nie wiem, tego się lękam; czego się lękam, tego nienawidzę; czego nienawidzę, to chcę zniszczyć."
(Jonathan Caroll) |
|
| Powrót do góry |
|
tpp Hetman

|
|
| Powrót do góry |
|
lk85 Hetman

|
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 12:43 pm Temat postu: |
|
|
|
Jania a po co ci właściwie własne forum? |
|
| Powrót do góry |
|
jania Hetman

|
|
| Powrót do góry |
|
jania Hetman

|
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 2:04 pm Temat postu: |
|
|
|
Formalnie nie miałem zamiaru dawać forum na swoją stronę ale że strona stała się ta grze stroną informacyjną to zdecydowałem się jednak na danie forum  Ale na razie szukam dobrego forum  Bo musze jeszcze znaleźć moderatora bo ja nie mam ostatnio zbytnio czasu na stronę a mam już przygotowane materiały _________________ "Czego nie wiem, tego się lękam; czego się lękam, tego nienawidzę; czego nienawidzę, to chcę zniszczyć."
(Jonathan Caroll) |
|
| Powrót do góry |
|
jania Hetman

|
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 3:39 pm Temat postu: |
|
|
|
| tpp napisał: | Najlepiej siąść i płakać a na poważnie to nie przejmuj się podszywaniem pod innych. To zależy tylko od kultury Twoich Gości na stronie i forum  |
A jak zdażą się ci mniej kulturalni  _________________ "Czego nie wiem, tego się lękam; czego się lękam, tego nienawidzę; czego nienawidzę, to chcę zniszczyć."
(Jonathan Caroll) |
|
| Powrót do góry |
|
tpp Hetman

|
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 10:43 pm Temat postu: |
|
|
|