| Poprzedni temat :: Następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Lopez Nowy

|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 9:23 pm Temat postu: Jakie macie kategorie bądz rankingi? |
|
|
|
Witam mam do was pytanie jakie posiadacie kategorie bądz rankingi w ile czasu zajelo wam ugranie takiego rankingu ja osobiście pochwale sie gram od niecałego roku a ugrałem juz czwórke
Pozdro |
|
| Powrót do góry |
|
The Sant$ Nowy

|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 8:27 pm Temat postu: |
|
|
|
Powiem Ci tyle, czwórke zrobiłem po przeczytaniu książki " Szachy dla Żółtodziobów" . To niecałe dwa tygodnie. Wcześniej umiałem tylko poruszać bierkami a partie zaczynałem 1.a2-a4 2.Wa3
chodzę do klubu szachowego dla młodzieży i starszych i mam III kategorie . Dalej to moim zdaniem jest trudno ... |
|
| Powrót do góry |
|
_sephiroth Nowy

|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 10:36 pm Temat postu: |
|
|
|
Ja nie mam kategorii. Jestem juz starszym graczem (21lat), czasami pojde zagrac do klubu, tam na 16 startujacych 8 ma Ikat i wyzej, II kat ma kolejnych 4. Jak dla mnie poziom gry wystarczający, Generalnie 50% pojedynków z IIkat wygrywam, a tak 40% z I kat co uważam za dosc dobry rezultat. Mimo, ze nie mam tej kategorii, chlopcem do bicia nie jestem, ale dużo cwicze, rozwiazuję zadania, staram się opanowac glowne linie najpopularniejszych otwarc. Tak na poważnie cwicze od roku, a za rok chce miec juz minimum II, ale moim celem jest I kat. |
|
| Powrót do góry |
|
szatan21 Nowy

|
|
| Powrót do góry |
|
fefu Nowy

|
Wysłany: Sro Kwi 19, 2006 7:54 am Temat postu: |
|
|
|
zacząłem grać mając 10 lat. po roku gry zdobyłem IV kat, a po następnym II:) nie miałem szansy mieć III;( ale tak wyszło że się zatrzymałem na tej II, ale niedługo mam zamiar wróćić na serio do gry i zrobić I  oże się uda:) |
|
| Powrót do góry |
|
szatan21 Nowy

|
Wysłany: Sob Maj 13, 2006 7:14 pm Temat postu: |
|
|
|
Male sprostowanie...  Juz nie mam III  Wlasnie zrobilem II kategorie  A z drugiej strony jakie to proste  |
|
| Powrót do góry |
|
Strider Nowy

|